TESKİ ALO 185 ÇAĞRI MERKEZİNDEN %99.61’LİK BAŞARI

TESKİ ALO 185 ÇAĞRI MERKEZİNDEN %99.61’LİK BAŞARI

1 Ekim 2014 tarihinden itibaren Tekirdağ halkının hizmetine sunulan “TESKİ Alo 185 Çağrı Merkezi” 2018 yılında 163.277 abonenin talebini sonuçlandırarak %99.61 oranında başarı elde etti. TESKİ Genel Müdürlüğü bünyesinde hizmet veren Alo 185 Çağrı Merkezi alanında uzman kadrosuyla 7/24 vatandaşların taleplerine cevap vermektedir. Gelen talepler hızlı bir şekilde sisteme kaydedilerek anında ilgili birime iletilmektedir. Konuyu […]

1 Ekim 2014 tarihinden itibaren Tekirdağ halkının hizmetine sunulan “TESKİ Alo 185 Çağrı Merkezi” 2018 yılında 163.277 abonenin talebini sonuçlandırarak %99.61 oranında başarı elde etti.

TESKİ Genel Müdürlüğü bünyesinde hizmet veren Alo 185 Çağrı Merkezi alanında uzman kadrosuyla 7/24 vatandaşların taleplerine cevap vermektedir. Gelen talepler hızlı bir şekilde sisteme kaydedilerek anında ilgili birime iletilmektedir. Konuyu detaylı bir biçimde inceleyen ekipler hızlı bir şekilde sorunu çözüme kavuşturmaktadır.

TESKİ Genel Müdürü Dr. İbrahim İçöz yaptığı açıklamada şunları dile getirdi “TESKİ Alo 185 Çağrı Merkezi personelimiz uzman kadrosu, güler yüzlü çalışanlarıyla 7/24 mesai kavramı olmaksızın arıza ihbar, şikayet, planlı ve plansız su kesintileri gibi her türlü konuya en hızlı şekilde cevap vererek talepleri hassasiyetle değerlendirip Tekirdağ halkına hizmet etmektedir. Çağrı merkezimiz hizmet kalitesi standartlarını her geçen gün vatandaşlarımızdan gelen talepler doğrultusunda artırarak çizgisini en üst seviyeye çıkartmaktadır.2018 yılında 163.277 abonenin talebini sonuçlandıran ve %99.61’lik başarının sağlanmasında emeği geçen çağrı merkezi personelimizden sahadaki işçimize kadar vatandaşlarımızın talebini çözüme kavuşturan tüm personelimize teşekkür ederiz” dedi.

Sosyal Medyada Paylaşın:

BİRDE BUNLARA BAKIN

Düşüncelerinizi bizimle paylaşırmısınız ?