Ergene Belediyesi’nden Çağrı Merkezi ve  Halk Masası  Uygulaması

Ergene Belediyesi’nden Çağrı Merkezi ve Halk Masası Uygulaması

Ergene Belediyesi modern belediyecilik anlayışıyla halka daha kaliteli hizmet sunabilmek için Çağrı Merkezi’nin yanı sıra Halk Masası uygulamasıyla hizmet vermeye devam ediyor. Vatandaşlar ”444 59 43 nolu Çağrı Merkezi’nden veya www. ergene.bel.tr  adresinden talep ve şikayetlerinizi iletebiliyor. Amacımız Vatandaşa Daha İyi Hizmet Verebilmek Konuyla ilgili açıklamada bulunan Ergene Belediye Başkanlığı ‘ Vatandaşımızın memnuniyeti bizler için […]

Ergene Belediyesi modern belediyecilik anlayışıyla halka daha kaliteli hizmet sunabilmek için Çağrı Merkezi’nin yanı sıra Halk Masası uygulamasıyla hizmet vermeye devam ediyor.

Vatandaşlar ”444 59 43 nolu Çağrı Merkezi’nden veya www. ergene.bel.tr  adresinden talep ve şikayetlerinizi iletebiliyor.

Amacımız Vatandaşa Daha İyi Hizmet Verebilmek

Konuyla ilgili açıklamada bulunan Ergene Belediye Başkanlığı ‘ Vatandaşımızın memnuniyeti bizler için son derece önemlidir. Modern belediyecilik anlayışı çerçevesinde vatandaşımızla olabildiğince yakın olmayı hedefliyoruz. Halkımıza daha hızlı hizmet vermek ve taleplerini karşılayabilmek amacıyla 444 59 43 Çağrı Merkezini kurduk.

Vatandaşlarla belediye arasında köprü vazifesi gören Halk Masası, Ergene Belediyesi Ulaş Hizmet Binasının ana giriş kapısı girişinde kuruldu. İki personelle birlikte halka daha iyi hizmet sunabilmek amacıyla vatandaş odaklı hizmet çalışmalarımız devam edecektir’ bilgisini kaydetti.

Vatandaşların belediyeye geldiğinde işlerini daha seri şekilde yapmalarını sağlamak bunun yanı sıra birimler arasında koordineyi oluşturmak adına hayata geçirilen Halk Masasında çalışan personel ‘ Vatandaş geldiğinde belediye ile ilgili işlemlerin takibinin hangi birimde ve hangi aşamada devam ettiğini vatandaşa aktarımda bulunmak ayrıca gelen şikayet, öneri ve talepleri gerekli birimlere aktarımını sağlamak için çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Halk masası çalışanları olarak bilgi alma olanağını sunarken, sohbet ortamında çift taraflı ekran yöntemiyle vatandaşlarımızın iş takibini de gerçekleştiriyoruz. Bu anlayışla vatandaş memnuniyetini oluşturmak asli görevimizdir’ ifadelerine yer verdi.

14333141_1135293929884166_4044298993000018937_n

Sosyal Medyada Paylaşın:

BİRDE BUNLARA BAKIN

Düşüncelerinizi bizimle paylaşırmısınız ?