ŞARKÖY BELEDİYESİ’NİN KURUMSAL ÇÖZÜM ADRESİ ‘’HALK MASASI’’

ŞARKÖY BELEDİYESİ’NİN KURUMSAL ÇÖZÜM ADRESİ ‘’HALK MASASI’’

Şarköy Belediyesi, vatandaş odaklı hizmet anlayışıyla hemşehrilerin talep, istek ve önerilerine daha etkili ve daha hızlı şekilde yanıt verebilmek, bunun yanı sıra birimler arasında koordinasyonu daha verimli sağlayabilmek adına ‘’Halk Masası’’ hizmetini hayata geçirdi. Bu sayede daha kurumsal bir yapıya bürünen Şarköy Belediyesi, vatandaşlarına en iyi şekilde hizmet edebilmek için çalışmalarını sürdürüyor. Halk Ma­sası ile […]

Şarköy Belediyesi, vatandaş odaklı hizmet anlayışıyla hemşehrilerin talep, istek ve önerilerine daha etkili ve daha hızlı şekilde yanıt verebilmek, bunun yanı sıra birimler arasında koordinasyonu daha verimli sağlayabilmek adına ‘’Halk Masası’’ hizmetini hayata geçirdi. Bu sayede daha kurumsal bir yapıya bürünen Şarköy Belediyesi, vatandaşlarına en iyi şekilde hizmet edebilmek için çalışmalarını sürdürüyor. Halk Ma­sası ile birlikte vatandaşların talep, istek ve önerilerine en kısa sürede, en etkili şekilde dönüş sağlanarak, çözüm üretilmesi hedefleniyor.

 

HALK MASASI VATANDAŞ İLE BELEDİYE ARASINDA KÖPRÜ OLACAK

 

Şarköy Belediyesi, çağdaş belediyecilik anlayışıyla Şarköy halkının şikâyet, öneri ve taleplerini ilete­bilmesi aynı zamanda belediyedeki koordinasyonu hızlandırmak amacıyla Halk Masası hizmetini ha­yata geçirerek, vatandaş odaklı hizmet anlayışını sürdürüyor. Vatandaşların belediye ile ilgili işlemlerinin takibi, hangi birimde ve hangi aşamada devam ettiğini, vatandaşlara aktarımda bulunmak; ayrıca gelen şikâyet, öneri ve talepleri ilgili birimlere aktarımını sağlamak için kurulan Halk Masası, vatandaşlar ile belediye arasında köprü görevi üstleniyor. Masaya gelen talepler kayıt altına alınıp hızlı bir şekilde çözüme kavuşturulurken, vatandaşların Halk Masası’na 0282 519 59 59 numaralı çağrı hattı ya da 0536 566 84 36 numaralı WhatsApp hattından ulaşım sağlayabileceği kaydedildi.

 

BAŞKAN VAR, ‘’HALK MASASI HALKIMIZIN 7/24 HİZMETİNDE OLACAK’’

 

Vatandaşların Halk Masası üzerinden yaptıkları ta­lep, istek veya şikâyetlerini ayrıntılı olarak takip ede­bileceklerini belirten Şarköy Belediye Başkanı Alpay VAR, “Daha hızlı ulaşılabilen, beklentilere daha ak­tif yanıt verebilen bir anlayış için projeler üretmeye ve hizmet vermeye devam edeceğiz. Kentimizde yaşayan herkes önerilerini, hizmete sunduğumuz bu kanallar aracılığıyla bize rahatlıkla ulaştırabilecek. Şarköy’ümüzün belediyecilik anlamında çözüm adre­si Halk Masası olacak. Vatandaşlarımızın beklenti ve önerilerini değerli bulan bir yönetim anlayışıyla her kesimle iletişim kanallarımızı daima açık tutacağız. Tüm konularda vatandaşlarımızla iletişim halinde ola­cak olan Halk Masası, talep ve şikâyetleri ilgili birim­lere ileterek sorunların yerinde çözümü noktasında etkili olacak. Vatandaş odaklı projelerimizle Şarköy Belediyesi’ni kurumsallaştırmayı sürdüreceğiz. Çünkü; Şarköy’de yaşayan hemşehrilerimiz her şeyin en iyisine layık” dedi.

Sosyal Medyada Paylaşın:

BİRDE BUNLARA BAKIN

Düşüncelerinizi bizimle paylaşırmısınız ?